Ett sista farväl.

Hallå hallå!
Hur har eran dag varit? Vi har varit på begravning idag, därav dålig uppdatering.
Antingen så blir det flera inlägg om dagen eller så blir det som idag, knappt att man får till ett enda.

Det här får nog bli det enda inlägget idag faktiskt. Har inte så mycket att dela med mig av och kroppen mår inget vidare, den skriker efter vila! Jag har jätte ont i fogarna, starka och täta sammandragningar plus min envisa trötthet. Ska göra en fruktsallad och tända ljus, bädda ner mig i soffan och mysa med min älskade Viktor. Det mest ansträngande jag ska göra ikväll är att värma risgrynsgröt och bre smörgåsar. Ikväll blir det med andra ord en riktig slö och slappkväll! Solong!



Jag och Viktor på Gili 2008. Längtar tills vi beger oss ut på nästa resa. Då är vi tre istället för två ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0