Förlossningsbrevet.

God morgon!

Har ni sovit gott? Det här med att kliva upp tidigt och bli pigg på beställning på morgonen är verkligen inte min grej! Jag beundrar och avundas alla morgonpigga själar! Alla i familjen är morgontrötta, både människor och djur. Jag har märkt att  även lilla pyret är mer kvällsmänniska än morgonpigg. 

Jag ska strax åka till barnmorskan. Idag ska vi ha en vanlig rutinkontroll samt knåpa ihop ett förlossningsbrev. Jag har än så länge bara ett önskemål och det är att få stanna kvar ett dygn extra på bb för att få feedback om det behövs. Har du haft några speciella önskemål i ditt förslossningsbrev? Berätta gärna! På så vis kanske jag får tips på vad man kan skriva i brevet.

Nu är det dax för frukost. Beslutsångest - risgrynsgröt eller aprikoskräm?


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hoppas ni fick ihop ett bra brev! Vi var också hos BM idag på morgonen och gjorde precis samma sak :) Blev dock mer några rader för oss än ett helt brev, tyckte det var lite svårt att komma på nåt runt själva förlossningen då man aldrig vet riktigt hur det blir.. Så för oss blev det också mer önskemål om efteråt!



Kramar!

2010-12-09 @ 13:02:21
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0