Frissan, fika och julklapps shopping.

Idag är det dags för ett besök hos frissan! 
Eftersom att jag har bestämt mig för att inte göra några fler idiotiska impulsgrejer (wish me good luck!) med mitt hår så blir det bara finputsning av topparna idag. Jag ska redan idag beställa en tid till våren och då ska jag unna mig en klippning och slingor. Det är bra att ha någonting att se fram emot! Sånt som tidigare varit en självklarhet blir nu sånt man får längta till och verkligen uppskatta!

Efter klippningen ska jag fika på stan med en vän och hennes lilla bebis samt försöka fixa klart dom få julklappar som ska inhandlas. Är ni klar med all julhandling?


Kommentarer
Postat av: caroline

jag följer en massa bloggar (via bloglovin) tävlingsbloggar bland annat så jag blir uppdaterad varje dag :D nu när man är havandeskapsledig finns ju tiden, kommer nog inte ha lika mycket tid till alla tävlingar sen, för tid tar det.



har ju en separat tävlingsblogg



www.kaolin.blogg.se/tavlingar



kram ( lycka till hos frissan)

ska nog också ner på stan en sväng tror jag

2010-12-20 @ 11:01:31
URL: http://kaolin.blogg.se/
Postat av: ♥ Elin - gravid v.36 ♥

Skänt och komma iväg till frissan :D Skämma bort sig lite! =)



Ha en mysig dag på stan!

2010-12-20 @ 11:20:03
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0