Hej på er! Va fiffigt det är att man kan b...

100media_imag009 (MMS)

Hej på er! Va fiffigt och smidigt det är att man kan blogga via mms. Nu är vi påväg hemåt Uppsala. Stannade till vid Gävle bro för tankning och kisspaus. Vill så gärna visa min fin fina pippi tröja som mormor stickat till mig, love it! Längtar tills jag får på mig mina jeans igen. Jeans + pippi tröjan i vår känns schysst! Vet inte om det syns på bilden men jag valde svarta ränder istället för de klassiska blåa. Vill så gärna ha en pippi tröja till pyret också. Har jag tur så kanske jag kan fynda en på mellandags rean.


Kommentarer
Postat av: Jossie - Gravid i v. 32

Vilken fin tröja! Synd att man inte kan sticka bara, haha.. Får kanske bli något att lära sig under mammaledigheten ;)

2010-12-25 @ 17:38:23
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin tröja men tyvärr dålig bild! :(

Vill gärna se den i bättre bilder.

2010-12-26 @ 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0