Helt otroligt, hon vann!

Tidigare i veckan så lämnade jag in tre bidrag i mitt, Viktors och brorsans namn till en tävling. Vinsten var en valfri Baby Björn bärsele. Viktor och jag har så pass olika kroppar så en varsin bärsele vore kanon men eftersom att dom är ganska dyra så är det ingenting vi har prioriterat att köpa två av från start, vi har köpt en som vi tänkt dela på.

Jag satt i en halvtimme och knåpade ihop min motivering till tävlingsbidraget. Det rimmade och jag tycker att det vart fyndigt och bra. I Viktors och brorsans bidrag vart det dock inte lika avancerade motiveringar. Även min vän Sandra skickade in ett bidrag. Kan tillägga att hon inte har några barn och inget på gång heller. Igår korades tre vinnare och bidragen publicerades på hemsidan. Vem tror ni vinner då om inte min kära vän Sandra?! 

I panik (och i chocktillstånd!) ringer jag Sandra för att fråga om hon visste om att hon vunnit. Nej det visste hon inte och hon vart nog lika chockad som jag. 'Jag har aldrig vunnit någonting i hela mitt liv och när jag väl vinner så vinner jag något som jag själv inte kan använda, hahaha!'

Nedanför ser ni hennes motivering som gav henne vinsten. Visst är det en fin motivering? ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Jättekul att hon vann! Snäll kompis du har :)

2010-12-19 @ 18:07:31
URL: http://metrobloggen.se/buslinda
Postat av: caroline

grattis du med :D



jo jag har haft lite tur :D



allt är fint här, lite less på magen bara :D men nu är d inte långt kvar

allt bra med dig?



kram

2010-12-20 @ 08:55:15
URL: http://kaolin.blogg.se/
Postat av: Mia BF- Mars 2011

Men va gulligt och kul att hon vann! Grattis till Er och God Jul!

2010-12-23 @ 08:16:35
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0