Kvällsmys med vovven och bebben.

Jag och Elsa ligger i soffan och spelar melodin från speldosan för pyret.
Har läst att bebisarna känner igen ljud och röster från tiden i magen även när dom är födda.
Jag tänkte att han kanske kommer att känna igen melodin och förhoppningsvis känna ett lugn när han hör den. Det är ju värt ett försök. Elsa tycker att det är spännande med pyrets kläder och leksaker, helst av allt vill hon lägga beslag på dem och gömma dem i sin korg.







Det börjar bli dags för ett besök hos 'hemska tant Mia' för en klippning tycker matte men om Elsa får bestämma så är hon hellre långhårig, hon hatar att bli klippt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, jag vill gärna tipsa om en bra hundkläder och hundaccessoarer webbutik;) på qpuppies.se kan du hitta praktiska hundtillbehör och hundkläder för små hundar http://www.qpuppies.se

2011-01-03 @ 18:22:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0