Oväntat besök...

Tidigare idag kom min bror hit. Eftersom att vi bor 15 mil ifrån varandra så är det inte var dag han 'kikar förbi'. Han ska stanna några dagar, hur många vet han inte själv. Han är alltid välkommen och får stanna så länge han vill och kan. Det är trevligt med sällskap! Snäll som han är så ska han hjälpa Viktor med övervåningen. Dom gick nyss upp för att snickra en stund innan det är läggdags. Jag hör hur dom skrattar, sjunger och tokar sig där uppe.


Viktor och min bror spejar ut över havet och hippiegrottorna, Kreta 2010.

Själv så håller jag på och pysslar lite grann - målar diverse prylar och planerar hur jag vill ha det i huset. Jag har så många idéer och det finns så mycket fint jag vill ha! Mitt problem är just det, jag har för många idéer och blir för ivrig.

Jag har tre små projekt som jag hoppas att jag kan göra klart imorgon. Och så har jag ju den där förbaskade älgen också... måste komma ihåg att köpa ny färg imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0