Pyrets shoppinglista.

För att alltid ha tillgång till min shoppinglista till pyret så publicerar jag den nu i bloggen.
Nu kan jag enkelt se den via mobilen, vart jag än är! Måste dock komma ihåg att bocka av vart efter jag handlar, mitt minne är bra men otroligt kort! Dessutom kan folk som vill handla till pyret kika in och se vad vi behöver :)

2 st pyjamasar i storlek 62
Mössa
Vantar
Strumpor
Dregglisar
Badhandduk

Blöjor
Våtservetter
Tvättlappar
Salvor och badolja
Nappar
Napphållare
Nässug
Nagelfil
Flaskborste

Regnskydd
Reflexer till barnvagnen
Plastad frotté
Spjälsängs skydd, svart eller vitt
Sängkläder till vaggan och vagnen, helst enfärgat svart eller vitt
1 st täcke till vagnen
3 st kuddar
Snuttefilt

Badstöd/insats till badbaljan
Nattlampa
Babysitter
Babygym
Sängmobil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0