Spjälsängen är bäddad!

Igår kväll bäddade jag pyrets säng. Det vart inte alls som jag tänkt mig, SUCK!
Spjälskyddets passform suger och snörena är vita, spjälskyddet och sängen är svart.
Behöver man verkligen ha spjälskydd? Det ser inte alls bra ut! Se själva:



Underlakanet är turkost, jätte fint men jag vill hellre ha ett svart.
Dom två gula spjälorna vill jag måla om, antingen svarta eller vita. Vad tycker ni?

Nåja, sängen är redo inför pyrets ankomst i alla fall. Jag får fixa och dona vid ett annat tillfälle tills jag får det resultat jag vill ha. Eftersom att övervåningen inte är klar så känns det som att det kvittar ändå. Det är så vi lever just nu - praktisk, inte snyggt! Nej usch och fy så bitter och deppig jag vart av att bädda en säng?! Men det är sååå trist när man sett fram emot någonting, fått en bild i huvudet av hur man vill och tror att det ska bli och så blir det inte alls som så! I-landsproblem, ja jag vet!


Kommentarer
Postat av: Eva.

Du kan ju inte ha allting i svart, ungen kommer ju bli deprimerad ;0D

Svart och vitt är Jättesnyggt men färger påverkar nog mer än man tror, fram med lite mer ljus och glada färger så kanske det blir roligare att bädda den också ;0)

2010-12-27 @ 15:22:37
Postat av: Sandra & Novalie

Jag tycker det ser jätte fint och bra ut. och dem två gula pinnarna gör ju hela sängen och sen med dem fina färgerna på sängkläderna, tycker ni ska behålla sängen så som den är =)

2011-01-05 @ 09:25:01
URL: http://mammasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0