TACK!

Jag vill tacka er läsare för era kommentarer angående mitt inlägg tidigare idag. Det är så roligt när ni är engagerade och kommenterar det jag skriver! Antalet läsare idag har varit fler än det brukar vara, jätte skoj! Hoppas att det fortsätter så. Jag blir så triggad till att bli mer seriös med bloggandet när man får feedback och läsarsiffrorna stiger!

Ni får gärna komma med förslag på hur jag kan bli bättre med bloggandet. Visst, en blogg ska vara personlig, jag tänker inte göra om mig eller det jag skriver för att anpassa mig efter andra men det kan vara roligt att få veta vad man är bra på och vad man kan förbättra.

Har jag för lite bilder i bloggen? Skriver jag för långa inlägg? Är det svårt att hitta i min blogg, har den ett rörigt intryck? Är det någonting jag borde skriva mer/mindre om?

Är det förresten någon som kan tipsa om hur man får fler läsare till sin blogg?




Vill piffa upp inlägget med en tokig bild. Solsting? Sista dagen i LA, sommaren 2009.

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Åh, har du också en babykorg? Tycker sådana är så fina! Ska du "klä in" den med sänghimmel och sådant? Jag kommer ha den bara som den är, så man faktiskt ser själva korgen :)



Tycker din blogg är enkel och bra som den är. Gillar sådana bloggar - det får inte bli för mycket på nåt sätt. Hur man får fler läsare har jag inget bra tips på däremot, jobba sig "uppåt" sakte men säkert ;)

2010-12-16 @ 10:20:03
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0