Tips på bra shopping!

Tänkte tipsa er om en sida som har massor med olika varumärken till bra priser!
Sidan heter Campadre och har dagligen nya kampanjer på olika märken med upp till 70% rabatt!
Just nu är det massor med roliga kampanjer (bla på leksaker, smycken, klockor, kläder och heminredning från välkända märken) och klockan 14.00 idag så startar en ny kampanj på 'Lundmyr of Sweden'. Jag älskar deras prylar! Passa på att fynda! Du blir enkelt medlem här.












"Campadre.com är Skandinaviens första och största ”Private shopping club”, med 250 000 medlemmar. Sen februari 2009 erbjuder Campadre mode, heminredning, resor och andra livsstilsprodukter från eftertraktade varumärken upp till 70 procent under ordinarie butikspris. Varorna säljs genom tidsbegränsade kampanjer och endast till medlemmar. Medlemskapet är gratis, men antal medlemskap är begränsat."

Kommentarer
Postat av: Linda

hihi bra det! och det hjälpte för mig! Nu närmar sig dagen med stormsteg, spännande!!! Lova att uppdatera lite för oss på fejjan :) Lycka till med allt, det kan hända vilken dag som hellst nu! :)

2010-12-29 @ 11:47:50
URL: http://metrobloggen.se/buslinda
Postat av: Anonym

hihi hon kom 3 dagar efter bf, så jag hann nästan inte känna den där känslan när man går över så länge.. allt gick så fort också, kände ingenting före på hela dagen, sen pang tjong så gick vattnet på kvällen 21:45 (trodde jag kissade på mig), sen började värkarna.. dagen efter vid 16 var hon hos oss :) Ta det lugnt och planera ingenting, ta det som det kommer och vad som erbjuds.. haha! se även till att Viktor vilar efter jobbet om han är trött, man vet aldrig när man får åka in och hur länge han blir vaken i sträck :)

2010-12-29 @ 13:50:45
Postat av: linda

det var ifrån mig, inlägget :)

2010-12-29 @ 13:51:40
URL: http://metrobloggen.se/buslinda
Postat av: Elin

Åh vad roligt med en som ska ha inte så långt ifrån en själv! :) Det första datumet vi fick var faktiskt 20/1 men efter ultraljudet så ändrades det till den 5/2 istället.. Jag hoppas ju förstås att hon kan tänka sig titta ut liite tidigare än så ;)

Ha en bra dag!

2010-12-29 @ 14:28:00
URL: http://blivandemorsa.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja gud så mycket fint dom har! Älskar Lundmyr! Ska du slå till på något? :)

2010-12-29 @ 18:57:34
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Therese

Ja det kändes jätte skönt bedsetet! Ska bli mysigt att tvätta och få bädda med sen :)



Mössan är supermysig, kan jag rekommendera! Jag ska inte beställa något. Jag hade turen och få en massa från Lundmyr i tidig julklapp. Skulle i ju för sig kunna handla hur mycket som helst från det märket men nu ska jag lägga slantarna på något annat :)

2010-12-29 @ 19:45:30
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Michael Cresté

Ahh Campadre! Handlat mkt onödigt därifrån! fan hatar att jag så lätt får för mig att impulshandla! Funkar inte så bra nu när man studerar haha!

2010-12-29 @ 22:33:00
URL: http://michaelcreste.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0