Jag får inte till helheten!

I våras hittade jag vackra grenar ute i våran skogsdunge som jag målade vita.
Planen va att hänga upp en av dem i taket eller göra något annat fint och kreativt med dem.
(målade även en svart gren som ska bli en babymobil, just nu ett av mina 'vilande projekt')



Dom där grenarna har bara förflyttats runt här hemma, från en hylla till en annan, några dagar på köksbordet och sen tillbaka upp på en hylla igen. Igår fick jag nog och satte upp den större grenen i taket ovanför soffbordet. Helheten vart inte så som jag hoppats på men den får hänga där så länge, när övervåningen är klar ska den få en bättre placering. Jag längtar tills jag får göra om här hemma! Bara att byta ut kuddarna i soffan skulle göra stor skillnad men det är ingen idé, sparar hellre pengarna och köper nya när jag vet hur vi vill ha det. Likaså soffbordet, det ska väck!

Just nu funderar jag på va jag ska ha hänga i grenen, testar olika alternativ men inget känns bra. Att ha den som den är känns trist. Men nånting ska jag nog lyckas komma på.

Såhär ser det ut just nu i testandets stund:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0