Fredag och inget mer Idol, äntligen!

Fredag nu igen?! Veckorna rusar fram, jag hinner inte riktigt med!
Idag känns det dock som en seg dag. Timmarna går långsamt. 

Brorsan åkte nyss hem så nu är jag ensam resten av eftermiddagen. För att få timmarna att ticka på så tvättar jag och försöker städa så gott det går men städningen som normalt tog mig knappt en timme tar nu en vecka... eller jag blir aldrig klar rättare sagt - när jag väl blivit klar så är det dags att börja om från början igen. Men hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete.

Nu är det i alla fall dags för ett lunch break!
Jag är så grymt sugen på tonfisk med potatismos, grönsaker och citronpeppar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0