Hur är det möjligt?!

Hur tusan kan man drabbas av så mycket otur och krångel som jag gör? Jag fattar inte!

Som idag exempelvis:

Kaklet som jag beställde till badrummet med leverans idag, som jag till och med ringde och dubbelkollade att det var beställt, hade glömts bort att beställas eller något liknande för inte fasen fanns det i butik
som jag vart lovad förra veckan!
Det innebär alltså att det blir ytterligare några dagars försening. Tack Ekeby, bra jobbat!

Den underbara, coola och helt perfekta köksfläkten som vi valde på Ikea kan vi glömma!
Det skulle vara en nyhet i februari men pga krångel
med leverantören så har Ikea valt
att inte ta in den i lager som planerat.

Behöver jag ens nämna att jag blir less?







Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan va typiskt =(



Känner igen mig i din otur.. Minsta lilla som KAN krånga, krånglar såklart... =(

STOR kram!

2010-02-06 @ 09:18:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0