I need your body by my side

Jisses, vart tog den här dagen vägen?
Timmarna har svischat förbi men det gör ingenting, är bara glad att timmarna går fort.
Hatar verkligen att vara ensam hemma.
På dagarna går det väl bra men på kvällarna och framför allt nätterna... nej tack!

Jag kommer aldrig att våga sova ensam i huset, det är en sak som är säkert!
Är helt övertygad om att det spökar där. Usch, nu fick jag kalla kårar och gåshud.

Känner mig så flitig och duktig.
Jisses va mycket jag får gjort när jag har tillgång till bil, underbart!
Åkte ut till huset en sväng tidigare idag och greppade en pensel.
Provmålade i köket, riktigt läckert tycker jag men omgivningen kommer nog tro att det slagit slint i skallen på mig. Haha! Bildbevis fixas om så önskas.

Nu ska jag paketera och frysa in lövbiff, kassler och köttfärs och sen ska jag krypa ner i soffan med en skål fruktsallad. Mmmums!

P.S I miss you my love! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0