Medaljens baksida...

Det här med att renovera hus...
det är inte så bara det inte! Det krävs planering in i minsta detalj för att det ska
fungera smidigt och bra. Har man tex glömt att köpa material,
ja då blir det så mycket svårare och krångligare.

Just nu sliter jag nästan håret av mig över badrummet på övervåningen!
Hittade ett kakel som var suveränt men väldigt dyrt.
Igår va vi på jakt efter ett annat alternativ och bestämde oss för två olika plattor
som skulle göra sig så bra i det lilla badrummet.
MEN! Tror ni inte att det vart krångel med det också?
(inte pengamässigt utan den här gången var det funktionsmässigt)
Givetvis blir det krångel, det är ju familjen Prim Mattsson vi talar om.

Så ännu en gång får vi tänka om men problemet är att jag inte vill ha det på något
annat sätt än det vi kom fram till igår. Hur gör man i en sån situation?!


Det som så småningen om ska bli vårat drömhus går mig just nu på nerverna!
Jag ligger sömnlös på nätterna för att försöka komma på bra lösningar,
andra alternativ, smarta ideér och inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0