Nätshopping, precis vad jag behöver idag!

Shopping är lite av en drog för mig, det behöver inte vara något dyrt eller märkvärdigt,
en förpackning med fina servetter kan räcka bra för att stilla mitt shopping abstinens.

Det finns dagar då jag inte vill gå utanför dörren och det är ofta såna dagar
shopping suget brukar komma. En sån dag är det idag. Thanks god för nätshopping!

Har nyss klickat hem lite smått och gott från H&M.
Två saker till mig, två saker till Viktor och två saker till hemmet.

Nu är det bara att invänta leveransen (fyra långa veckor!)
och hoppas att sakerna passar så som jag önskar.
Det är väl nackdelen med nätshopping,
man vet inte om det passar och man blir så besviken dom gånger man upptäcker att sakerna faktiskt inte uppfyller förväntan man hade när man bekräftade beställningen.

Dessa snyggingar har jag beställt, bland annat. 
De kommer att passa så bra i huset! Hoppas att Viktor tycker likadant?



Kommentarer
Postat av: Nanna

Ställde mig i vikariekön på förskolor, och fick snabbt jobb =/ Vet dock inte om jag ens orkar jobba så dessa får bli lite provdagar.. Tjänar ju som sagt inget på det..

Men jobb e väl alltid välkommet =)



Tack! =) Kram

2010-01-19 @ 11:59:02
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0