Redig kvinna reder sig själv

Sikken tur att man är en självständig och redig kvinna!
Nu på förmiddagen har jag varit och köpt en ytterdörr och ett komplett lås.
Är jag inte duktig?!
Hittade en jätte fin dörr till ett rimligt pris. Det kommer att bli så snyggt!
Synd att man inte badar i pengar för då hade jag bytt panel på huset omgående.
Grått med vita knutar skulle göra sig så bra till resten av huset.

Åkte förbi huset en sväng för att lämna tårtan och gissa om jag vart chockad!
Knatade upp till övervåningen för att kolla hur vi ligger till i badrummet, vidare in till ett av sovrummen där vi tillfälligt har kylskåpet står. Då vart jag ståendes stel som en pinne,
såg antagligen ut som en fågelholk... väggen mellan rummen va borta.
Nu är övervåningen som ett enda stort dansgolv.

Vi har pratat om att riva väggen och slå upp en ny men jag visste inte att det skulle ske nu,
därav chocken. Nu har rivandet av väggen satt griller i skallen på mig.
Hur ska vi placera den nya väggen? Som den gamla eller ska vi göra om det på något annat sätt?

Vi har upptäckt att det är lätt att vara efterklok,
man kommer lätt på detaljer som man vill ha men tyvärr när det redan är försent.
Så nu ska jag ta mig en riktig funderare angående väggen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0