I avslutnings tider...

Jag har tagit en liten "semestertripp" till Storvik.
Igår hade min syster skolavslutning, hon slutade sexan så till hösten blir det högstadiet. Usch, kommer ihåg känslan då jag skulle upp på hög...
Allting kändes så läskigt och stort. Men efter bara några veckor var man ju
van och det var ingen big deal.

Imorgon tar min bror studenten och jag är så glad och stolt!
Eftersom att jag själv inte tagit studenten så vill jag se till att min bror
får en bra och minnesvärd dag. Apropå bra, hörde att vädret skulle bli kasst imorgon. Hoppas inte. Och apropå väder, idag är det lovely så nu ska jag bege mig ut i solen på en promenad med min pudel. Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0