Inredningsdax, i vitt såklart!

Äntligen är hallen färdig målad!
Täckpappen är bortriven, nya dörrar till toan och källaren är på plats 
så nu återstår det roligaste - inreda! Jag har haft tusen tals idéer till just hallen men nu känns ingen av dessa idéer riktigt bra. Vi vill ha det enkelt och stilrent, såklart.
Vi får helt enkelt testa oss fram och bo in oss. Tids nog blir det ett bra resultat.

Viktor har köpt sig en värsting lasermätare (heter det så?) idag.
Han tycker att den är jätte rolig och är så stolt och nöjd med sitt köp.
Antar att det är samma sak/känsla som när vi tjejer unnar oss en dyr och fin väska, eller ett par skor? Jag har svårt att förstå hur man kan vara så barnsligt glad över en sån pryl, drar en suck över att han ska flasha med den... jag vill ju ha sakerna uppsatt!

Nåja, han lär väl få leka av sig lite innan det är dax att jobba. Hihi. 
Nu är jag ivrig på att få pyssla! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag leker inte jag jobbar :p

2010-03-21 @ 01:03:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0