Ja jag är cp...

Ja nu kan jag ju leva upp till mina initialer, CP. CP Carro.
Ja det är så jag känner mig idag, som ett riktigt cp.
Vaknade med grym värk i nacken och vänster axel.

När det var dax att kliva upp så konstaterade jag att det inte gick!
Det tog mig tjugo minuter att komma ur sängen.
Jag ålade mig över sängkanten med benen först och på något vis så
lyckades jag ta mig ur sängen och upp på benen sen.

Nu sitter jag i soffan som ett stolpskott och funderar på hur jag ska
lösa allt som ska göras idag?
Jag har testat att klä på mig och testat att tvätta ansiktet, det går inte.
Jag nös nyss och jag trodde att jag nyst för sista gången. Aj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0