Jag har fått ett nytt jobb!

Idag har jag skrivit på en anställningsbekräftelse.
Det innebär alltså att jag har fått ett nytt jobb, jippie!
Tjänsten är på 80% och jag kommer att jobba ute på Arlanda.

Givetvis så finns det både för och nackdelar, liksom allt annat här i livet.
Men jag tror och hoppas att det kommer att bli bra!
Jag kan ju säga såhär: min garderob kommer garanterat att utökas med kläder,
skor och accesoarer från bland annat Tiger, Filippa K, Esprit, DKNY, Odd Molly, Snö...
listan kan göras lång!




Såhär glad och busig är jag idag.


Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis till jobbet :)

2010-03-03 @ 16:45:29
URL: http://marinaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0