Man väljer ju tyvärr inte sina släktingar!

Nu får det vara slut på allt jävla trams och skit prat, nu har jag fått nog!
Jag har klarat mig utan
farsa, farmor och farfar, fastrar, farbror och kusiner i 23 år och kommer att klara mig utan dem resterande år också. Vill inte ha nå white trash i mitt liv som bara orsakar dåligt mående
och i perioder ger mig falska förhoppningar.

Jag har halvsyskon som jag inte tänker döma ut. Vill dom ha kontakt med mig i framtiden så får dom gärna kontakta mig men då ska det vara av deras egen vilja och utan iblandning av någon annan.

Förstår verkligen inte hur vissa människor är funtade?

Kommentarer
Postat av: Marina

Håller med dig om i det du skriver om att man inte väljer sina släktingar. Ibland hade man önskat att man kunde. Finns vissa i min släkt (som jag har kontakt med OFTA) men som jag inte heller mår bra av. Tyvärr måste jag stå ut med att ha dom i min närhet, men en vacker dag kommer jag sätta ner foten och säga att antingen så slutar dom snacka så mycket skit om mig och andra, skvallrar runt om saker som dom inte har ett skit med o göra och som inte är sanna eller så blir det att bryta kontakten med dom helt! Olyckligt.. men sant.



2010-03-15 @ 01:16:38
URL: http://marinaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0