Polaroid solglasögon - det bästa man kan ha!

Min andra goding som fick följa med mig hem från jobbet är
ett par solglasögon från märket Polaroid.
Men dom betalade jag inte en krona för, det är nämligen en present från jobbet.
Äntligen har jag ett par riktigt bra solglasögon!

Dom är ganska dyra men jag tycker att man ska investera i ett par
riktigt bra solglasögon, det är så värt pengarna istället för att
köpa flera par billigare men av sämre kvalité som dessutom inte skyddar
ögonen lika bra.




Fördelar: Till skillnad från vanliga solglasögon eliminerar polariserande glas 99,9 %
av reflexer/blänk från plana ytor, som vägar, vatten och snö.
  • Motverkar reflexer.
  • Bättre kontrastseende och ökad komfort.
  • 100 % UV-skydd.
  • Passar utmärkt för bilkörning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0