Telias mobila bredband är bara skit!

Usch vilken natt det har varit!
Innan jag somnade så frös jag så pass att jag trodde att jag skulle skaka ur skinnet.
När jag väl somnat så dröjde det inte länge förens jag vaknade och det kändes som att jag blivit påkörd av en traktor. Det värkte i varenda centimeter av min kropp och jag frös,
jag var illamående och hela rummet gungade. Hjärtat slog hårda trippelslag och ett tag så trodde jag att jag hade drabbats av en hjärtinfarkt!

Nu är jag piggare men känner mig grötig och tung i huvudet,
jag blir andfådd så fort jag rör mig och börjar kallsvettas.
Jag har varken tid eller lust att bli sjuk nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0