The Baseballs spelar i Uppsala i sommar!

Gissa om jag vart överlycklig när jag kollade mailen nyss?!
Jag hade fått ett mail från Ticnet med en bokningsbekräftelse,
jag fattade nada - jag har ju inte bokat några biljetter?

Biljetterna är bokade till en spelning med The Baseballs 17 juni här i Uppsala.
Det är min underbara Viktor som har fixat biljetterna och sen överraskat mig, cute!
Jag hann aldrig köpa några biljetter till spelningen i april så nu är jag oerhört tacksam och glad, tillslut så löste det sig, jag ska få gå på en spelning med The Baseballs! Me sooo happy!
Innerst inne är jag en raggarbrud, har alltid varit svag för raggar/rockarbilly kulturen och allt vad den innebär. Det ska bli roligt att leva raggare för en kväll! Mohaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0