Irritation!

Jag blir så trött på folk som har noll framförhållning.
Hur svårt kan det vara egentligen?

Jag är så less på folk som gnäller och beklagar sig,
över arbetssituationer ex. Varför inte bara göra nånting åt det istället för att
fortsätta gå till ett jobb som man inte trivs på och förpesta luften för sina arbetskamrater?
Det finns alltför många såna, på varje arbetsplats skulle jag gissa?

Kan inte riktigt förstå hur vissa människor kan jobba med det dom gör?
En del passar helt enkelt inte i vissa brancher eller på vissa positioner.
Hur många gånger har man inte råkat ut för en person som jobbar i kassa men som
är noll serviceminded? Eller blivit sönderstucken i armvecket av en grinig kärring
som borde jobba ensam på ett kontor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0