Jag är en farlig bilförare!

Inatt fick jag två timmars sömn, alltså fem timmar på två nätter.
När jag åkte till jobbet imorse så kom jag på mig själv med att vara en farlig bilförare!
Jag hade inte fokus på körandet, jag uppmärksammade inte vad som hände runt omkring,
visste inte ens hur långt jag kört. Tur att det inte är så mycket trafik 04.00.
Förra veckan somnade jag ju vid ratten... Livfarligt med andra ord!

Tur att det spelades en bra låt på radion, jag vart piggare och gladare när jag hörde den.
Den spelades även när jag åkte hem och humöret vart genast mycket bättre.
Så det här är alltså min "bästa köra bil låt" just nu:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0