Dagen i bilder...





Köpte en almanacka för hela 2011 på Coop idag, 39 kronor för medlemmar. Bra pris!
Det första jag skrev in var pyrets bf. Såg att dagen infaller på pappa Viktors namnsdag och även pyrets. Han ska heta Viktor i andra namn. För två år sen var jag helt insnöad på namnet Vincent, även det ett namnsdags namn på bf dagen. Hade jag fått en son då hade han fått namnet Vincent. Nu känns det namnet för "poppis" men jag tycker fortfarande mycket om det!



Imorgon är det snickarnas sista dag och då ska dom få tårta.
Det blir ingen avancerad eller märkvärdig variant, vaniljkräm och mosade hallon blandat med grädde som fyllning och hallon samt riven choklad på toppen.
På bilden ser ni fyllningen. Imorgon läggs sista lagret med grädde på och sen ska den garneras. Enkelt men gott!


Jag hittade en bortglömd tröja som jag köpte i somras, då var den på tok för stor!
Den fanns inte i min storlek och jag skulle prompt ha den. Tanken med köpet var att jag skulle använda den när magen växt till sig och det har den ju gjort nu.
Jätte skön att ha när jag bara strosar omkring hemma.



Klickade nyss hem ett nytt Wii spel. Jag är absolut inget fan av tvspel egentligen men har hört så mycket bra om det här spelet och är dessutom spy less på att bara lalla omkring här hemma om dagarna. Kommer ihåg att jag spelade Super Mario på Nintendo 8 bit när jag va liten så det blir ju lite nostalgi men en aning uppdaterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0