Det började redan igår...

Igår kände jag mig krasslig hela dagen, jag hade snuva och va så fryssen till och från. Jag har en tendens att vara krasslig i en dag eller två och sen går det över, det bryter liksom inte ut riktigt.

Igår kväll började halsen ömma så jag försökte boosta kroppen med c-vitamin i form av fruktsallad och varm choklad men det hjälpte inte... jag är jätte förkyld nu! Det låter säkert konstigt men jag hoppas att det håller i sig och bryter ut rejält, hellre riktigt förkyld i några dagar än att vara små krasslig lite då och då. Det återstår att se hur det blir med förkyldningen.

Nu ska jag göra lunch och senare krypa ner i soffan med en tallrik fruktsallad.
Vid såna här tillfällen önskar jag att vi hade våra nära och kära lite närmare, då hade jag ringt till mormor och önskat nybakta lussekatter.

Kommentarer
Postat av: Emelie olsson

Jag förstår hur du menar, jag blir oxå alltid lite små krasslig men det bryter aldrig ut :(

hoppas du kryar på dig

2010-11-29 @ 18:39:23
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0