Förändring förnyar och piggar upp!

Igår fick jag ett ryck och vela göra om lite grann. Ovanligt? Nej...
Detta är resultatet:





Jag har bytt ut tre vita stolar mot svarta. Tro det eller ej, jag har köpt dem svarta, inte målat!



Tavellisterna är på plats och pryds av ljuslyktor, en dalahäst och såklart foton på pyret.
Ramarna köpte jag vita på Ikea men dom fick smaka på sprayfärgen direkt dom kom innanför dörrarna här hemma. Likaså dalahästen. Det känns lite stelt och trist, skulle behöva få in en gnutta färg. Funderar på att sätta en ampel i hörnet till höger om skänken med en större blomma i.
Blommor kan förändra ett helt rum - fräscht, livfullt och snyggt!





Kommentarer
Postat av: carola

gud så fint du har hemma.

Här ska också förändrar men har ingen gnista till något just nu.

allt förfaller.

2011-04-26 @ 16:53:24
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0