Muntergöken nummer ett!

Snacka om att humöret gjorde en stört dykning!
Jag är trött. Är vrål hungrig men kan inte äta? Mår illa och huvudet väger ton. Har ont i mina fogar men får faktiskt till viss del skylla mig själv eftersom att jag tror att jag är någon form av superkvinna som kan lyfta 1000 kilo gips och bära brädor och bråte i tre timmar när man är höggravid. Och eftersom att jag är dum i huvudet och sällan lär mig av tidigare misstag så får jag plågas med smärtan och som sagt skylla mig själv.

Det värsta just nu är nog ändå att jag känner mig så blek och ful. Det är snart dags att göra sig klar inför kvällen vilket innebär att man ska fixa håret, make upen och kläderna. Suck, pust och stön! Önskar att jag kunde sminka mig, då hade jag kunnat sminka bort en del av det bleka och tröttheten. Min vän Sandra upplyste mig förresten om att varje kvinna ska äga en rouge. Jaha, jag lär väl inhandla en sådan då... Jag äger varken en rouge, puder eller foundation men jag har faktiskt en färgad dagcreme och en concealer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0