One night in Storvik.

Efter en trevlig familjemiddag i Gävle med Viktors familj hamnade vi i Storvik hemma hos min familj. Jag bestämde mig, efter många om och men, för att stanna kvar en natt och Viktor åker hem till Uppsala. Imorgon ska jag lura med mig brorsan till Valbo köpis på jakt efter vinterskor till mig.
Önskar att jag hann med mer dom få timmar jag väl är på hemma plan. Jag har en hel drös med goa´ människor som jag vill hälsa på men tiden räcker ju aldrig till!

Nu har resten av klanen Prim gått och lagt sig och jag ska väl göra samma sak. Har dock så svårt för att vara hemifrån, kan inte riktigt slappna av. Borta bra men hemma bäst! Dessutom kommer jag att vara på helspänn fram tills dess av Viktor skickar ett sms och talar om att bilfärden hem till Uppsala gick bra och att han är hemma. En olycka händer så lätt, speciellt nu när det är mörkt och väglaget lurigt. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0