Parkeringsbot...

Nämnde jag förresten att jag fick en parkeringsbot under tiden jag var hos barnmorskan?
Inte det? Okej men då vet ni det nu då.
Påvägen hem stannade jag till på Mc Donalds för att inhandla lunch. Eftersom att besöket hos barnmorskan tog längre tid än beräknat så skulle jag inte hinna laga mat innan Viktor åkte till jobbet så idag vart det skräpmat. Beställde och betalade för varsin plusmeny men upptäckte först när jag kom hem och det var dax att äta att jag inte fått det. Irriterande! Lyckad dag va?

Som tur är så slipper jag betala boten i alla fall eftersom att jag va i vården under behandling och besöket drog ut på tiden. Jag hade ju ingen möjlighet att förlänga parkeringstiden.
Lite tur har jag haft i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Angelica |Gravid v24 |

Ja det är verkligen snurrigt de här med föräldrapenningen... Fattar nada, jag måste nog gå dit & prata med dom för att få reda på hur jag ska gå tillväga..:P Oj. ja då blir det lite krångligt.. Hur många dagar i veckan ska du ta ut fp? Jag jobbar som undersköterska på äldreboende & korttidsboende :) du då? :)

2010-11-17 @ 20:29:43
URL: http://jelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0