Seg som en sköldpadda, fast med skalet på magen :)

Go´middag!

Idag är jag seg startad. I vanliga fall brukar jag förbereda lunchen såhär dags, nu sitter jag och väntar på att mina baguetter ska gräddas klart i ugnen så jag får äta min "frukost".
Nygräddade baguetter med ost och grönsaker, det är grejer det! Mums.
Ska jag vara ärlig så slank det nyss ner en liten tårtbit också i väntan på mackorna...

I eftermiddag ska vi hem till svärmor på kalas.
Vi ska bli bjudna på middag och tårta. Fick just ångest över den lilla tårtbit jag nyss klämde i mig, jag kommer att rulla fram innan det här är färdigt. Jag känner mig jätte klumpig, tjock och ful! Benen och framför allt låren har blivit mycket större på bara en vecka. Är det vatten tro? I sure hope so!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0