Ska dra tio djupa men hinner bara till fyra...

God förmiddag!

Idag är jag något piggare. Jag verkar klara mig från att bli förkyld för idag är det inte värre än att jag har nästäppa men det har jag haft i snart tre veckor. Antar att det hänger ihop med graviditeten? Däremot så är tröttheten olidlig och som om inte det vore nog så har jag jätte ont i fogarna.
Önskar att jag kunde gå i ide några veckor för jag hatar att må såhär! Börjar känna mig deppig allt oftare också. Att jag är deppig är kanske inte så konstigt då det är mycket runt omkring just nu - graviditets hormoner, rust, krångel med FK, konstant trött och orkeslös, väldigt begränsat socialt liv och dessutom har jag ju ADHD och borderline som jag kämpar med.

Nej men usch vilket dystert inlägg det vart!
Dags att rycka upp sig. Tar tio djupa andetag och försöker fokusera på det som är bra och roligt.
Hinner dra fyra andetag och sen känner jag ångest bubbla under skinnet. Ååå nej, inte en sån dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0