Hur är det ens möjligt att vara så grym mot sina egna barn?

Ett barn sa till sin mamma "mamma jag målade dina lakan med läppstift".
Rasande slog hon sitt barn medvetslös. Sen ångrade hon vad hon hade gjort och bad sitt barn att öppna ögonen men det var för sent. Hans lilla hjärta hade slutat slå.
I sovrummet på lakanet stod det "MAMMA JAG ÄLSKAR DIG".


Jag får en klump i magen när jag läser texten. Det värsta är att det faktiskt finns sådana föräldrar, föräldrar som utsätter sina barn för våld. Det är på riktigt!
Jag blir så arg, det är så orättvist! Det finns så många par som inte kan få barn men som så gärna vill och som dessutom skulle bli underbara föräldrar.

Och sen så har vi rötägg som får barn men som absolut inte förtjänar dem!
Med det så menar jag personer som medvetet utsätter sina barn för olika hemskheter, till exempel misshandel, sexuella övergrepp, missbruk, svek osv.

Sänder en tanke till alla utsatta barn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0