Kanolds med mjölk.

Idag åker jag i "borderline berg och dahl banan". Har med andra ord en riktigt jobbig dag. Förkyldningen håller i sig och jag är extremt trött men samtidigt rastlös och less på att bara ligga inne och snyta sönder näsan. Känner mig stressad över allt som ska göras men antingen har jag inte orken eller så saknar jag kunskapen för att kunna ta tag i saker å ting. Jag gör så gott jag kan men känner att det inte riktigt räcker till.

Nu vill jag ha en ny dag - en dag med ork och glatt humör.
Ska dricka min fjärde kopp med eucalyptus mjölk och fortsätta fylla på "att köpa till pyret" listan.
Den kan göras hur lång som helst!





Jag har bytt ut den varma chokladen mot eucalyptus mjölk men kör fortfarande stenhårt med frukten för att få i mig c-vitaminer.


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Dom halstabletterna är så goda :)



Sv: Ja, det verkar tydligen normalt att känna så här... Ja, du får skriva om BM-besöket sen :)



Ja, namn är redan bestämt sedan länge sen, men går inte ut med namnet förän lillebror är här :)



Kram

2010-11-30 @ 19:48:33
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0