Visst är det trist att behöva lämna tillbaka en present?

Tidigare idag fick jag en present av min underbara Viktor som gjorde mig väldigt glad och varm inombords. Inte enbart för presenten utan mer för att han är så omtänksam och engagerad.

"Problemet" jag skrev om i inlägget innan hade ju kunnat lösas men dessvärre ska jag lämna tillbaka presenten då den tyvärr inte passar mig i storlek, den är lite för lång och på tok för vid nedtill. Det är inte lätt att köpa kläder och dylikt till andra, speciellt inte till sin gravida "dvärg". Hahaha! Men tanken var god och jag uppskattar det verkligen!

Den här fina jackan fick jag i present:



Jackan är köpt på H&M´s mamma avdelning. Synd att den inte har en dragsko nedtill!


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Tack för din kommentar tjejen! :) Jätteroligt att du skrev! Nu måste vi följas åt, så roligt när man hittar dom som är gravid med BF runt december-januari :) Skoj!! Jag lägger genast till din blogg i favoriter :)



Hoppas allt är bra!

2010-11-24 @ 19:56:33
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0