Arbetet med mitt "hemliga projekt" fortsätter!

Vilken konstig dag det är idag. Kan inte sätta fingret på vad det är som är konstigt med den här dagen, det är bara en känsla jag har.
Till exempel så känner jag att dagen har rusat förbi, klockan är redan 17, 
men ändå känns det som att den gått i snigelfart. Hur förklarar man den känslan? Hur kan man känna så?

Jag har just nu ett break från målandet av mitt "hemliga projekt".
Trist att jag inte har alla prylar hemma som behövs,
vill så gärna göra klart det och visa er vad det är!

Märker mer och mer att det börjar bli påfrestande för kroppen att vara gravid. Står jag upp för länge så fort jag ont i fogarna, ligger eller sitter jag så blir det likadant. Springer på toa stup i kvarten och viker mig ibland dubbel av smärta från lillgrabbens sparkar. Men allt det där kan jag stå ut med några månader till, det är så värt det! Längtar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0