Dagens pyssel och kvällens götta.

Jag försöker samla på mig fina fotoramar i olika storlekar som sen ska få pryda väggen liksom ett kollage har jag tänkt. Alla ramar spraymålas i samma färg - svart.
Idag har jag sprayat två ramar till samlingen.

Före och efter bilder:

  



Än så länge har jag bara lyckats få ihop fyra ramar. Måste bli en flitigare loppis besökare!

Ikväll blir det som vanligt hemma mys. Viktor jobbar kväll/natt så jag är ensam hemma men har ju djuren som sällskap. Jag har laddat upp med lite go´saker inför kvällen. Det blir popcorn, frukt, morötter och vitlöksdipp.



Skulle jag ledsna på nyttigheterna så har jag en skål med 1½ kilo godis.



Usch, bara tanken på godis får mig att kräkas just nu!
Men det är bra att ha en reserv skål, in case of emergency.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0