Digster...

Jag älskar att lyssna på musik, skulle inte klara av en vardag utan musik.
Jag har min favvo spellista på Spotify men ibland händer det att jag blir spyless på den och kommer inte på några andra bra låtar att lyssna på. Radio funkar max en timme, sen ledsnar jag på det också. Nu har jag hittat lösningen, Digster.

" Digster är en tjänst för spellistor som du just nu kan använda i Spotify och iTunes.
Digster är en tjänst för dig som vill lyssna på bra musik, men inte känner att du har tid, ork eller lust att jaga reda på den. Digster gör det därför enkelt för dig.
Vår redaktion ser till att det alltid finns en hanterbar mängd samlingar med den bästa musiken. "


Visst, alla låtar kanske man inte gillar men jag tycker ändå att det är en bra idé! Kanske hittar man sin nya favvolåt som man annars aldrig skulle hitta? Det finns massor av olika listor att välja på, allt ifrån lugna hits och 
förfest till en speciell lista tänkt att träna till. Super bra tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0