Efterlyser barnkläder och dylikt!

Kom på att jag kan ju använda bloggen till att efterlysa saker å ting.

Jag tycker inte att man behöver köpa allting nytt till bebisen,
även om jag föredrar det såklart. Vissa saker vill jag ha nytt och
inte begagnat men då är det av hygien eller säkerhets skäl.

Nu efterlyser jag bebis saker - kläder, prylar och allt som hör till småbarns tiden. Har du någonting du vill bli av med och få en slant för, 
som passar till en pojke eller som är neutralt, så hör gärna av dig till mig!
Jag är endast intresserad av hela, rena och fräscha kläder/prylar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är en såndår som är lite emot att köpa begagnade prylar, kläder går an. Man vet ju inte om det är sönder, alltså en "osynlig" skada.

En babysitter och gåstol exempel, dom kan ju ha skador som inte syns.



På barabus.se har dom 20% på allt från fischerprice

Passa på att köpa ett babygym eller babysitter?

2010-10-14 @ 11:10:33
Postat av: Elin L

Hej :)

Jag har en del jätte söta småkläder som typ inte jag hann använda :P dom växer så snabbt så du gör rätt i att köpa begagnat :)

Hör av dig om du är intresserad, små söta byxor med tassar på så dom inte flyser om fötterna, små bodys och så :) Du vet vart du når mig! :) Kram elin Lundqvist

2010-10-14 @ 13:16:41
URL: http://elinmariaviktoria.blogg.se/
Postat av: ida

brukar finnas fräscha kläder å leksaker på örta loppisen =)

har sålt en massa efter min son där å ska sälja snart igen.. ett tips bara=)

2010-10-15 @ 18:30:35
URL: http://idacathrine.blogg.se/
Postat av: malinolsson

Av mig kan du få en blå läragåvagn..som är som ny typ å lite bebbeböcker om du vill ha..

2010-10-19 @ 18:04:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0