Egengjord babymobil.

Jag har kommit in i en riktig pyssel period!
Älskar att försvinna in i pysslandets värld, jag kan sitta i flera timmar.

Idag har jag gjort en prototyp på en idé som jag haft i bakhuvudet ett tag -
en babymobil som jag har tänkt att sätta över skötbordet.
Dessvärre så har jag inte alla saker jag behöver vilket innebär att jag inte kan
göra den helt färdig. Jätte trist!

"Stommen" är en gren som jag plockat i skogen och målat svart.
Jag älskar formen på den och tycker att den är intressant att titta på.
Har även plockat några kottar och målat svarta som ska hängas i grenen lite snyggt tillsammans med några figurer. Är på jakt efter små ugglor eller andra fåglar, ekorrar funkar också, men det är inte lätt att hitta!
Så om ni läsare vet vart jag kan få tag i det jag söker så snälla hojta till!
I värsta fall så får jag skippa "träd temat" och hänga dit Barbapapa eller
Spöket Laban, det finns det ju en uppsjö av i butikerna!

Det var inte det lättaste att knäppa kort på den all by myself men ni ser på ett ungefär hur det blir. Klicka på bilderna för att se dem i större format.



  

Jag har inte en aning om slutresultatet blir bra men det är värt ett försök!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!! nej tvärr verkar det inte bli så, magnus har f.m helg :/ Men han har lovat att nästa år ska vi gå!!!! :)

2010-10-07 @ 11:36:12
URL: http://metrobloggen.se/buslinda
Postat av: Linda

ska ni gå förresten?? :)

2010-10-07 @ 11:36:47
URL: http://metrobloggen.se/buslinda
Postat av: Carro

Ett tips på färger att ha i mobilen är just svart, röd och vit. De är dom tre färger som bäbisar ser bäst och intresserar sig för :)

2010-10-11 @ 20:34:40
URL: http://www.carolinolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0