En dag i Älvsjö...

Efter en heldag i Stockholm är vi nu äntligen hemma, trötta men nöjda.
Jag vart lite besviken på underbara barn mässan, trodde att den skulle vara större. Fick i alla fall två goodie bags med mig hem, en från Libero och
en från Loppi.se. Mycket uppskattat!

Hem & villa mässan var väl helt okej men jag hade nog missuppfattat det en aning. Jag hade hoppats på mer inredning. Det fanns massor av goda karameller i montrarna, hihi! Vi har fått klämma och känna på en del smått och gott
(läs tex utomhus spa, värmesystem, fönster och dylikt) som vi på sikt ska köpa till huset. Och apropå smått och gott, nu ska jag möla i mig grönsaker med vitlöksdipp och en bit hemmagjord kladdkaka! Ha en trevlig kväll!
Puss och hej - shopping sugen tjej!


Hemmagjord kladdkaka med vaniljglass och frukt, mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh kladdkaka är verkligen inte fel. Tro jag ska baka det...:P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 16:01:32
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0