Fun friday!

Roliga fredagen? Viktor har halsont och är jätte trött.
Jag har halsbränna från helvetet och är dö trött!

Planen var att gå på mässa idag eftersom att Viktor är ledig och det förhoppningsvis är lite mindre folk än de andra dagarna. 
Men vi får se om vi inte skjuter upp det till lördag eller söndag istället.
Ingen av oss är i form och då är det inte lika roligt och uppskattat att gå på mässa. Om det inte blir någon mässa så ska jag fortsätta att måla och senare ikväll hyra en film tror jag. Finns det några bra hyrfilmer nu?
Jag har ingen koll alls!

Nu ska jag göra i ordning dagens lunch, kycklingburgare med klyftpotatis.
Har varit sugen på det hela veckan! Älskar kycklingburgare med citronpeppar, tomat, sallad och lök, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0