Gravid, vaccinera sig eller inte?

Jaha då var det återigen dags för diskussioner angående influensan och vaccin. Jag vaccinerade mig inte förra året och har inte haft en tanke på att göra det framöver heller - fram tills nu. Läser på Aftonbladet att man i år rekomenderar gravida att vaccinera sig, tydligen tillhör vi gravida en riskgrupp som bör vaccineras snarast. Här kan du läsa artikeln.

Jag blir inte klok på allt snack om vad man bör göra och inte göra!
Ni som är gravida, kommer ni att vaccinera er enbart för att vi tillhör en riskgrupp?


Kommentarer
Postat av: Nanna

Jag gjorde det förra året, va ju gravid.. Kommer nog inte göra det den här gången men när jag var gravid så ville jag absolut det. Svårt det där..

2010-10-19 @ 16:29:39
URL: http://familjenhanson.blogg.se/
Postat av: johanna

hmmm,jag gjorde det förra året.. men nu när jag är gravid är jag tveksam faktiskt... tror inte jag gör det ..

2010-10-20 @ 19:05:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0