Heminrednings leverans mitt i natten.

Imorse när jag vaknade så möttes jag av ett gäng kartonger och påsar på köksbänken. Fattade inte vad det var för någonting men vid en närmare titt så såg jag att det var lite smått och gott till hemmet som Viktor kommit hem med efter jobbet inatt. Min älskade Viktor, han kan han! ♥




Ett uppläggningsfat/ljusfat i silver, format som ett löv.


Sex stycken ljusstakar i svart, tre olika höjder.


Två bordslampor med touch dimmer effekt.


Gecko ödla i gjutjärn som Viktor ska skruva upp på husets fasad
när vi panelat om. Fick även ett nytt rivjärn, grytlappar och massor med servetter!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja men det gör jag gärna, vill ju se hur ni bor med!!! :) hihi brukar handla när jag är i Eskilstuna med, finns såå mycket fint!

2010-10-19 @ 14:03:36
URL: http://metrobloggen.se/buslinda
Postat av: Sara

Åhh älskade ljusstakarna sååå snygga =)

2010-10-19 @ 15:59:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0