Måndag morgon...

Har redan hunnit äta frukost och gjort mig klar för dagen i lugn och ro.
Det tillhör inte vanligheterna att jag är redo såhär dags, jag är oftast segstartad. Undrar bara vad jag ska hitta på idag?
Såg att mitt busskort gick ut igår så nu är jag lite mer låst fram tills dess att jag skaffar ett nytt. En enkel resa in till stan, som tar cirka tio minuter, kostar 40 kronor. Helt insane, 40 spänn!

Från och med idag så har vi hantverkare här hemma och några veckor framåt. Skönt att få hjälp från folk som vet vad dom sysslar med.
Dessutom så går det så mycket fortare när erfarna yrkesmän snickrar. 
Om några veckor har vi övervåningen så gott som klar!

Kommentarer
Postat av: Anette

men gumman, köp sms-biljett...de kostar 20 spänn enkel resa o räcker i 1,5 timme :-)

2010-10-04 @ 14:11:41
Postat av: Caroline

Jag brukar köpa sms biljetter. Det är inte alla timmar på dygnet dom kostar 40 kronor tydligen. Oftast när jag åker så får jag betala 40 kronor. Rena rama rånet!

2010-10-04 @ 15:19:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0