Nya tavlor till pyrets rum, hemma gjorda.

Dagens pyssel vart tavlor till pyrets rum.
Det är tapetprover som jag ramat in. Ett enkelt och billigt sätt att göra sin egen tavla. Jag skulle vilja göra en jätte stor tavla till vardagsrummet med tapetprover i olika kulörer, mönster och former, som ett kollage. Det är bara fantasin som sätter gränser!





Tapeten köps i svart och vit, det som är färglagt (syns tyvärr dåligt på bilderna) har jag gjort med färgpennor. Jag tycker att det vart en rolig detalj. Tavlorna ska så småningom ställas på en tavellist har jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: emelie

vad du pyslar carro,allt blir verkligen jättefint! Så duktig du är =)

2010-10-22 @ 12:44:18
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ville också göra egna tavlor av tapetprover men de funkade inte att beställa av någon anledning, internet som krånglade har jag för mig. Vilken sida beställde du ifrån? Skitsnygga, helt i min smak :)

2010-12-22 @ 18:03:11
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0